I made this widget at MyFlashFetish.com.

2010年3月9日星期二

10.03.2010

哈哈

开心咯

明天我们班有放假一天

嘿嘿..

我们亲爱的宋先生

今天要放学的时候去我班说

esok kelas 4HIJAU cuti satu hari

kerana tak cukup cikgu

satu hari saja arr jumaat mesti datang ke sekolah~

开心到~~~~~

哈哈

我决定了

明天就去......

就...

陪肥肥一起做工

嘿嘿

我不要去补民政党

嘻嘻
.........................................................
哇塞

天气是热的咯

真的是...........


我今天早上妈妈载

下午我们放学没有人载

所以走路回家=.=

无奈

有人载..

可是我妹妹坚持..

ok咯

我陪他走

我是好姐姐~~

哈哈


没有评论:

发表评论