I made this widget at MyFlashFetish.com.

2011年3月22日星期二

hate

If you do not like ~
Please do not look! !

Please do not bother me a peaceful life ~
my world does not welcome you ~! !

Please do not intentionally come to my life! ! !

Understand? ? ! !
其实~
我真的感到很奇怪~~
既然你也不喜欢我~
为什么还要将故意做些事情
让我知道你讨厌我呢?
我不喜欢你~
我连看都不想看你~
难道你喜欢看到我??
哈哈~~
超级好笑的咯~~

没有评论:

发表评论